7 listopada 2024 r.
Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego #FunduszePromocji.
Tym razem gęś, czyli start drugiej edycji kampanii – „Jeśli coś jest dobre, samo się obroni. Odkryj niepowtarzalny smak gęsi z Polski” – promującej polskie mięso w Czechach.
Za nami pierwsza odsłona kampanii promującej mięso drobiowe pochodzące z Polski wśród południowych sąsiadów, czyli Czechów. Kolejny etap kampanii, która ruszyła pod koniec października jest w całości poświęcony mięsu z gęsi.
Polskie mięso z gęsi to wyjątkowy produkt, który zdobywa coraz większe uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Polska jest jednym z największych producentów gęsiny w Europie, a jakość tego mięsa wynika z dbałości o tradycję i wysokie standardy hodowli. Twórcy kampanii postawili na humorystyczny spot, który będzie promować powyższe wartości wśród czeskich konsumentów, co ma zachęcić ich do częstszego sięgania po polską gęś.
Czas startu drugiej odsłony kampanii nie jest przypadkowy. Czesi 11 listopada podobnie jak Polacy, celebrują Dzień Św. Marcina. Z tej okazji tradycyjnie podawana jest gęś, dlatego to dobry moment, aby zaproponować naszym sąsiadom wysokiej jakości polskie mięso, o wyjątkowym smaku. Dla podkreślenia polskiego pochodzenia wykorzystano motyw polskiego szlachcica. Wszystko z przymrużeniem oka i w typowym dla Czechów humorze.
Odsłona poświęcona mięsu z gęsi to druga część kampanii promującej polski drób w Czechach. W pierwszej odsłonie promowana była polska kaczka i podobnie jak teraz, spot był wyświetlany w kinach największych czeskich miast oraz w digitalu. Kreacje reklamowe pojawią się też na citylightach oraz na autobusie kursującym po Pradze (stolicy).
strona kampanii: https://kachnaahusazpolska.cz/
Projekt jest finansowany ze środków
Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego #FunduszePromocji.