Ruszyła KAMPANIA PROMOCYJNA POLSKIEJ KACZKI I GĘSI NA RYNKU UE

Jakie są powody, dla których warto spożywać mięso pochodzące z polski? Czym różni się gęsina oraz mięso kacze od innych rodzajów drobiu? Kampania „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”, która ruszyła 1 listopada, jest odpowiedzią na te oraz inne pytania nurtujące niemieckich konsumentów. Jej celem jest promocja mięsa kaczego i gęsiego u naszych zachodnich sąsiadów.

Wysokiej jakości polskie mięso z kaczki i gęsi od lat cieszy się uznaniem wśród europejskich, a w szczególności niemieckich konsumentów. Polscy producenci mięsa wyznaczają wysokie standardy europejskiego chowu i produkcji. Dbają o to, aby mięso eksportowane było najwyższej klasy. Są to kluczowe aspekty, na jakie zwracają uwagę twórcy kampanii.

Pierwsza część działań zaplanowana została na początek listopada (1-11.11) bieżącego roku. Termin nie jest przypadkowy – 11 listopada w Niemczech obchodzony jest Dzień Świętego Marcina.  Jego obchodom towarzyszą zwyczaje związane z kulinariami, pieczona gęś jest nieodłącznym atrybutem Świętomarcińskiego obiadu.

Głównymi elementami kampanii są spoty, banery reklamowe oraz witryna internetowa.
Na stronie przygotowano szereg informacji dotyczących gęsiny oraz mięsa kaczego, dawkę wiedzy od eksperta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Materiały merytoryczne opracował prof. zw. dr hab. Jan Jankowski z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. W zakładce z przepisami znajdują się nowoczesne, kulinarne inspiracje, jak również pomysły na tradycyjne dania z tymi rodzajami drobiu.

O tym, że polska gęś ratuje każdą sytuację, przekonuje Marcin – główny bohater pierwszego spotu promującego kampanię, który jest Polakiem mieszkającym w Niemczech. Mężczyzna ratuje z opresji, swoją niemiecką sąsiadkę, podając na niezapowiedziany obiad aromatyczną gęś pochodzącą z polski.

Druga odsłona kampanii wystartuje 6.12 i potrwa do 24.12. Będzie w całości poświęcona kaczce. W kolejnym spocie również wystąpi postać sąsiada Marcina w nowej, zaskakującej roli.

Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

O Kampanii „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”

Celem kampanii „Gęś i kaczka z Polski. Spróbuj po sąsiedzku” jest promocja mięsa kaczego i gęsiego na rynku niemieckim. Wysokiej jakości polskie mięso z kaczki i gęsi od lat cieszy się uznaniem wśród europejskich, a w szczególności niemieckich konsumentów. Polscy producenci mięsa wyznaczają wysokie standardy europejskiego chowu i produkcji. Dbają o to, aby mięso eksportowane było najwyższej klasy.

Kontakt dla mediów

Dział obsługi mediów Kampanii „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”.

e-mail: kontakt@enteundgansauspolen.de

Strona kampanii: https://enteundgansauspolen.de/

Link do spotu: https://youtu.be/hodqEoIIA7A