Dobiegła końca pierwsza część kampanii „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”, której celem jest promocja mięsa kaczego i gęsiego w Niemczech. Działania promocyjne rozpoczęły się 1 listopada i trwały do 11 listopada, czyli do dnia Św. Marcina.
Głównymi elementami kampanii są spoty, banery reklamowe oraz witryna internetowa dostarczająca kompleksowych informacji nt. gęsiny oraz mięsa kaczego. O tym, że polska gęś ratuje każdą sytuację, w pierwszym materiale video przekonywał konsumentów Marcin – Polak, który uratował z opresji, swoją niemiecką sąsiadkę, podając na niezapowiedziany obiad aromatyczną gęś pochodzącą z Polski.
Raport podsumowujący pierwszą fazę działań wykazał, że kampania, nie tylko spełniła zamierzone cele, a nawet je przekroczyła. Wspomniany spot został obejrzany przez naszych zachodnich sąsiadów ponad 1,2 mln razy.
Druga odsłona kampanii rusza już 6.12 i potrwa do 24.12. Będzie w całości poświęcona kaczce.
W kolejnym spocie również wystąpi postać sąsiada Marcina w nowej, zaskakującej roli.
Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
O Kampanii „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”
Celem kampanii „Gęś i kaczka z Polski. Spróbuj po sąsiedzku” jest promocja mięsa kaczego i gęsiego na rynku niemieckim. Wysokiej jakości polskie mięso z kaczki i gęsi od lat cieszy się uznaniem wśród europejskich, a w szczególności niemieckich konsumentów. Polscy producenci mięsa wyznaczają wysokie standardy europejskiego chowu i produkcji. Dbają o to, aby mięso eksportowane było najwyższej klasy.
Kontakt dla mediów
Dział obsługi mediów Kampanii „Kaczka i Gęś z Polski. Spróbuj po sąsiedzku!”.
e-mail: kontakt@enteundgansauspolen.de
Strona kampanii: https://enteundgansauspolen.de/
Link do spotu: https://youtu.be/hodqEoIIA7A