Przed nami druga odsłona kampanii „Kaczka i kurczak z Polski. The perfect treat from Poland”

Wystartowała druga część kampanii „Kaczka i kurczak z Polski. The perfect treat from Poland”, której celem jest promocja polskiego mięsa z kaczki i kurczaka na Wyspach Brytyjskich.  Działania promocyjne rozpoczęły się 12 lutego i będą trwały do 25 lutego. Druga odsłona kampanii jest w całości poświęcona mięsu z kurczaka.

Spot reklamowy opowiada historię rodziny polsko-brytyjskiej, w której kurczaka podaje się na tradycyjny niedzielny obiad – Sunday Roast. Przygotowane danie jest na tyle smaczne, że nawet nastoletnia córka i jej koleżanka, które planują na przekór rodzicom wyjść na miasto, zostają w domu i z chęcią zasiadają do stołu. W finałowej scenie wszyscy delektują się przygotowanym przez rodziców obiadem, którego niekwestionowaną gwiazdą jest właśnie kurczak.

Wysokiej jakości polskie mięso z kaczki i kurczaka od lat cieszy się uznaniem wśród europejskich, a w szczególności brytyjskich konsumentów. Polscy producenci mięsa wyznaczają wysokie standardy europejskiego chowu i produkcji. Dbają o to, aby mięso eksportowane było najwyższej klasy. Są to kluczowe aspekty, na jakie zwracają uwagę twórcy kampanii.

Głównymi elementami kampanii są działania w Internecie wykorzystujące spoty video, bannery reklamowe oraz witryna internetowa. Na stronie przygotowano szereg informacji dotyczących mięsa z kurczaka, dawkę wiedzy od eksperta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Materiały merytoryczne opracował prof. zw. dr hab. Jan Jankowski z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. W zakładce z przepisami znajdują się kulinarne inspiracje na potrawy z mięsa kurczaka. Drugi flight kampanii zakłada także współpracę z Influencerami – Polakami mieszkającymi na Wyspach z zasięgowymi kontami w mediach społecznościowych.

Pierwsza część działań została zrealizowana w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia i była poświęcona polskiej kaczce. Kampania wystartowała 14 grudnia, a działania promocyjne trwały do 24 grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii chcieli przekonać mieszkańców Wysp Brytyjskich, aby to właśnie mięso kacze pochodzące z Polski królowało w na świątecznym, brytyjskim stole.

Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Strona kampanii: https://perfecttreat.pl/

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=vg6IKUPhpB4