Ogólnopolski Związek Producentów Drobiu „Poldrób”, zrzeszający wiodących producentów mięsa drobiowego angażuje się w promowanie zdrowego trybu życia poprzez najnowszą kampanię „Jedz po mistrzowsku” we współpracy z klubami sportowymi: Puszcza Niepołomice oraz Wisła Płock.
Przekonanie o znaczeniu aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania jest dla Związku Producentów Mięsa Drobiowego fundamentalne. Poprzez partnerstwo z klubami organizacja pragnie promować wartości związane, zarówno z wysiłkiem sportowym, jak i zdrową dietą.
„Jedz po mistrzowsku” to inicjatywa, która łączy sport ze świadomym odżywianiem.
- Poldrób popularyzuje zdrowy tryb życia, wspiera ideę aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania jako kluczowych elementów prowadzących do osiągnięcia sukcesu i równowagi w życiu.
- Związek edukuje na temat korzyści ze spożywania mięsa drobiowego. Kampania porusza ważny aspekt wprowadzenia do codziennej diety najwyższej jakości mięsa drobiowego jako kluczowego składnika dla osób aktywnych fizycznie oraz kibiców, którzy poprzez punkty styku z przekazem mają szansę zmienić swoje nawyki żywieniowe.
„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy współpracować z Puszczą Niepołomice i jednocześnie promować zdrowy styl życia. Nasza kampania „Jedz po mistrzowsku” to zaproszenie do połączenia pasji do sportu z dbałością o zdrowe odżywianie, stawiając na jakość i wartość odżywczą mięsa drobiowego” – wyjaśniają przedstawiciele Poldrób.
Taka synergia między sportem, a zdrowym odżywianiem podkreśla zaangażowanie Związku w społeczność sportową, propagując jednocześnie znaczenie odpowiedniej diety dla sportowców, ale też dla fanów piłki nożnej.
Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Link do artykułu na stronie klubu Puszczy Niepołomice: https://www.puszcza-niepolomice.pl/rusza-kampania-jedz-po-mistrzowsku
Link do artykułu na stronie klubu Wisła Płock: https://www.wisla-plock.pl/pl/rozpoczecie-wspolpracy-z-poldrobem-11868