„Kaczka i kurczak z Polski. The perfect treat from Poland” – właśnie ruszyła kampania skierowana do brytyjskich konsumentów

Jakie są powody, dla których warto spożywać mięso pochodzące z Polski? Kampania „Kaczka i kurczak z Polski. The perfect treat from Poland”, która ruszyła 14 grudnia, jest odpowiedzią na te oraz inne pytania nurtujące brytyjskich konsumentów. Jej celem jest promocja polskiego mięsa z kaczki i kurczaka na Wyspach Brytyjskich.

Wysokiej jakości polskie mięso z kaczki i kurczaka od lat cieszy się uznaniem wśród europejskich, a w szczególności brytyjskich konsumentów. Polscy producenci mięsa wyznaczają wysokie standardy europejskiego chowu i produkcji. Dbają o to, aby mięso eksportowane było najwyższej klasy. Są to kluczowe aspekty, na jakie zwracają uwagę twórcy kampanii.

Pierwsza część działań została zaplanowana na okres poprzedzający święta Bożego Narodzenia i będzie poświęcona polskiej kaczce. Kampania wystartowała 14 grudnia, a działania promocyjne potrwają do 24 grudnia br. Termin ten nie jest przypadkowy. Twórcy kampanii chcą przekonać mieszkańców Wysp Brytyjskich, aby to właśnie mięso kacze pochodzące z Polski królowało w tym roku na świątecznym, brytyjskim stole.

O tym, że dzięki kaczce może zostać przeprowadzona prawdziwie świąteczna rewolucja smaku, przekona brytyjskich konsumentów bohater spotu reklamowego kampanii. Mężczyzna, poniesiony przez charakterystyczną etiudę Rewolucyjną autorstwa Fryderyka Chopina, w fantazyjny sposób przyrządzi danie, którego głównym składnikiem będzie apetyczna kaczka pochodząca z Polski.

Głównymi elementami kampanii są działania w Internecie wykorzystujące spoty video, banery reklamowe oraz witryna internetowa. Na stronie przygotowano szereg informacji dotyczących mięsa kaczego, dawkę wiedzy od eksperta oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Materiały merytoryczne opracował prof. zw. dr hab. Jan Jankowski z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. W zakładce z przepisami znajdują się nowoczesne, kulinarne inspiracje, jak również pomysły na tradycyjne dania z kaczki.

Druga odsłona kampanii wystartuje w lutym 2024 roku i będzie w całości poświęcona mięsie z kurczaka.

Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Strona kampanii: https://perfecttreat.pl/

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=WV5n0BQrRjk